اوساسونا در خانه بارسا مغلوب شد

اوساسونا در خانه بارسا مغلوب شد




 

 


اوساسونا در خانه بارسا مغلوب شد


تاریخ : یکشنبه ،
4 اردیبهشت 1390

گلهاي داويد ويا و ليونل مسي براي حفظ فاصله 8 امتيازي با رئال مادريد کافي بودند.


تيم فوتبال بارسلونا در هفته‌ي سي و سوم رقابتهاي لاليگا در ورزشگاه نوکمپ با گلزني ويا و مسي به پيروزي رسيد تا فاصله‌ي 8 امتيازي‌اش با رئال مادريد حفظ شود.

بارسلونا که بدون مسي، ژاوي، اينيستا، پدرو و چند بازيکن مصدوم پا به ميدان مسابقه گذاشته بود، بيش از هر چيز به فکر بازي با رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا بود و بازي توام با احتياط را به نمايش گذاشت. ويا در نيمه‌ي اول تيمش را پيش اداخت و مسي که در نيمه‌ي دوم به ميدان آمده بود اختلاف را به عدد 2 رساند.

جواد نکونام 90 دقيقه در ترکيب تيمش حضور داشت و در دقيقه 77 يک کارت زرد دريافت کرد.

پيش از اين ديدار رئال مادريد که يکي از بازي‌هاي دشوار روي کاغذ را مقابل والنسيا داشت با نتيجه‌ي پرگل 6 بر 3 والنسيا را در مستايا در هم کوبيد.

بارسلونا با اين پيروزي خانگي جمع امتيازهايش را به عدد 88 رساند و حاشيه‌ي امنيت 8 امتيازي را با رقيب سنتي حفظ کرد. آبي - اناري هاي ايالت کاتالان در صورتي که از 5 بازي آينده خود دو پيروزي و يک تساوي به دست بياورند سومين قهرماني پياپي را در لاليگا جشن خواهند گرفت.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل